12 sierpnia 2012

A po burzy spokój...

Po gorączkowym lutym marzec przyniósł uspokojenie i przygotowania do konkursu matematycznego, które na jakiś czas odciągnęły Hankę od pisania. Ale z rozważań filozoficznych nie wyleczył...

95.03.16 Czwartek

95.03.21 Wtorek Dzień Wiosny
Jak krótko streścić około miesiąca czasu? Chyba tak. [pierwsza tak długa przerwa, ale później zdarzają się znacznie dłuższe. Myślałam że luty nigdy się nie skończy].
Konkurs matematyczny w szkole przeszłam na drugim miejscu razem z P. [ówczesnym szkolnym geniuszem, rok młodszym ode mnie]. J. zają pierwsze, K. trzecie. Przez dwa następne tygodnie przygotowaliśmy się do etapu rejonowego. W sobotę 11 marca pojechaliśmy do Włocławka. W szkole nr2 na Żytniej pisaliśmy konkurs przez dwie godziny. Nikt nie zakfalifikował się się. J. zdobył 16p, P. 14p a ja 12p.
oto króciutkie streszczenie prawie miesiąca. Dzisiaj jest dzień wiosny lub jak kto woli wagarowicza. W szkole było kilka-naście osób które się nie przebrał. Pochód moim zdaniem się nie udał [teraz już nikt się nie przebiera, (przynajmniej u nas), a o pochodzie przebierańców przez miasto nikt nie myśli]. Kupiłam sobie druty z żyłką i ponczosznicze o których marzyłam [ponieważ były mi potrzebne do robienia serwetek na drutach. Wtedy chciałam się tego nauczyć, samo szydełko mi nie wystarczało]
 
Rozważania filozofa nad poglądami ludzi  

Mogę śmiało stwierdzić, że nikt z nas nie ma tak naprawdę własnych poglądów. Na nasze poglądy zam n coś ma zawsze jakis wpływ. Ś Rodzin Największy wpływ ma jednak rodzina i środowisko w którym sie wychowujemy. Ja ni mam swoje poglądy na różne tematy lecz wiem, że nie są one wolne od wpływou rodzi-
rodziny i środowiska. I tak to już jest ...
                   
95.03.27 Poniedziałek
[W tym dniu stworzyłam tylko dylematy, ale konsekwentnie ich nie przytoczę. Przynajmniej na razie. Może któregoś dnia napiszę dodatek w którym znajdą się wszystkie ocenzurowane fragmenty.Jak zwykle w tej części (tzn. w dylematach) do akcji wkracza moje alter ego. I na tym skończył się marzec.] (...)
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz