23 stycznia 2013

Doktor oczami fanów II

Pierwotny plan był taki, że napiszę o mojej X-philowej pasji i jej następstwach. Ale prosta z pozoru opowieść o byciu fanem pewnego serialu zaczęła się rozrastać,wyciągać na światło dzienne dawno zapomniane fakty i obudowywać najróżniejszymi analizami i interpretacjami minionych wydarzeń. I marudzić, że chce ozdoby w postaci zdjęć (przynajmniej części) X-philowych gadżetów. A ponieważ na to wszystko potrzeba trochę czasu, więc o Archiwum X będzie następnym razem, a dziś w zamian kolejna piątka klipów o jednym takim, co w niebieskiej budce podróżował przez świat.

The Tardis Files

Co by było gdyby FBI zatrudniło Doktora, czyli czołówka w stylu Archiwum X.

Radioactive


Jedenasty i Amy, czyli zestaw za którym teoretycznie nie przepadam, ale jednak ten klip bardzo mi się podoba.

Behind Darkness


Mroczny Doktor, to ciekawy Doktor, czyli coś co przekonało mnie, że może warto dać szansę Jedenastemu.

The Musical


Dziewiąty ogląda w telewizji przygody Dziesiątego, a ja zachwycam się wykonaniem i pomysłowością autora.

It Was My Way

A na koniec mój drugi ukochany klip poświęcony Dziewiątemu Doktorowi. Niestety oryginalne video zostało usunięte z YT i to, co się tu znajduje to "kopia zapasowa" jaką wrzuciłam na swoje konto. Autora niestety nie znam.

Udostępnij:

6 komentarzy:

  1. Musical o Dziesiątym miecie WSZYSTKO i aż łapki świerzbią, coby przymusić autora do zrobienia takich całej reszcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich perełek jest jeszcze The Lost Button gdzie Dziesiąty spotyka bohaterów Stargate Atlantis. To dopiero wymiata pomysłowością.

      Usuń
  2. Podobał się "It Was My Way" i "The Tardis Files" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It Was My Way jest również w wersji z Dziesiątym, ale nie robi takiego wrażenia jak ta :)

      Usuń
  3. "The Tardis Files" - padłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich klipów było kiedyś więcej, w stylu np. Przyjaciół, MacGyvera, Sailor Moon, lub CSI, ale niestety większość jest już niedostępna.

      Usuń