3 stycznia 2013

Doktor oczami fanów

Czyli pięć moich ukochanych doktorowych klipów, którymi to już dawno temu chciałam się podzielić, ale zawsze coś mi stawało na drodze do realizacji tego zamierzenia.


Set Fire To The Rain


Ten od którego wszystko się zaczęło i który swym odejściem jako pierwszy złamał mi serce. Dziewiąty Doktor i jego pierwsza niezapomniana towarzyszka Rose.


The Sound of Silence 


Bo kocham tą piosenkę i mam słabość do emocjonalnie poobijanego Doktora

We must not look at goblin men

 
Fanowski trailer do jednego z moich ukochanych i jednocześnie najbardziej trzymających w napięciu odcinków - Midnight

Watch it, spaceman


Dotychczasowe klipy mogły błędnie sugerować, że Doktor Who to wyjątkowo mroczny serial, ale prawda jest tak, że to ja bardzo lubię mroczną stronę Doktora, a w serialu humoru nie brakuje.

he will knock four times

Spoilery jak stąd do Księżyca, czyli inaczej mówiąc fanvid poświęcony ostatnim dwóm odcinkom z Dziesiątym Doktorem. Takim odcinkom, które to zostawiają człowieka w rozsypce na długi czas.
Udostępnij:

6 komentarzy:

  1. Fanowski trailer jak najbardziej do mnie przemówił, a poza tym najbardziej mi się podoba 1 fanvid.
    Co to Sound of silence to zawsze jak słyszę ten kawałek to chce mi się płakać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo SunnseanicArts robi fantastyczne fanvidy i można na długo utknąć jak zacznie się przeglądać jej kanał na youtube.
      A pierwszy też bardzo lubię, ale to jeden z nielicznych, ciekawych fanvidów z Dziewiątym Doktorem.

      Usuń
  2. Całkiem fajne - osobiście szczególnie mi się spodobał pierwszy klip, gdyż w pozostałych jest Dziesiąty obrzydliwy, a to jedyne wcielenie, którego nie trawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy klip bardzo mi się podobał. Kocham Dziewiątego:3 Dla mnie też był pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. "The Sound of Silence"? To już rozumiem ;) Ale i bez tego Cisza już długi czas kojarzy mi się z Doctorem. Heh, w DW lubią zasmucać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubiłam tą piosenkę wcześniej, ale po tym klipie skojarzenie jest tylko jedno.

      Usuń