1 września 2013

Jaram się... (4)

Wakacje się skończyły i jutro trzeba się z rana w pracy stawić, więc by o tym nie myśleć wspominamy, co dobrego przyniosły wakacje. A przyniosły...
  • The Confessions of Dorian Gray. Na sezon drugi czekałam niecierpliwie od dnia pierwszej zapowiedzi i po genialnym sezonie pierwszym oczekiwania miałam spore. I się nie zawiodłam. Jest nieco inny niż pierwszy, ale równie dobry. A ostatni odcinek to przysłowiowa wisienka na torcie. I jak w poprzednim sezonie bez chusteczek się nie obyło. Teraz byle tylko dotrwać do listopada i kolejnego odcinka specjalnego.
  • The Picture of Dorian Gray. Na płytę muszę poczekać, ale wersję do słuchania mam już na dysku. I była nie lada niespodzianka, bo tak bardzo skupiłam się w ostatnim czasie na „Wyznaniach...”, że praktycznie zapomniałam o bonusach dołączonych do „Portretu…”. A jednym z nich jest muzyka, jaką do „Wyznań...” stworzył James Dunlop. Genialna, fantastyczna i niesamowicie klimatyczna ścieżka dźwiękowa. A ze słuchowiskiem zapoznam się w nadchodzącym tygodniu, ale już wiem, że czekają mnie dwie godziny doskonałej rozrywki.
  • Konkurs na okładki na forum Bazy. I dwie moje prace załapały się do finału. A kilka innych moich okładek można zobaczyć na blogu Meg.
  • Serialowe zapowiedzi na jesień. Jest się z czego cieszyć, bo będzie:
    • Dracula (NBC) – Katie McGrath jako blondynka to wystarczający powód by zasiąść przed telewizorem, bo mimo że to jej naturalny kolor włosów nijak nie jestem sobie w stanie jej wyobrazić
    • The Night Shift (NBC) – Eoin Macken i Brendan Fehr w obsadzie i się Preity system z wrażenia zawiesił. Szczególnie jak tego drugiego namierzyła.
    • The Musketeers (BBC) – Santiago Cabrera, Peter Capaldi i historia o muszkieterach. Każdy z tych elementów sam w sobie jest wystarczającym powodem by ten serial oglądać, a razem to już po prostu konieczność.
    • Quirke (BBC) – Colin Morgan, bo przecież z nim to ja wszystko w czym tylko zagra obejrzeć muszę.
Udostępnij:

2 komentarze:

  1. Jak się cieszę, że obejrzałam wstawione przez ciebie zapowiedzi seriali!! (albo się nie cieszę, bo czasu będzie mi brakować na ogarnięcie wszystkiego!!!)

    Bardzo spodobała mi się zapowiedź Drakuli, coś w tej zapowiedzi było takiego, co sprawiło, że chętnie już bym sobie zaczęła to oglądać:)

    A drugim serialem jest The Night Shift...Brendan Fehr i wszystko jasne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też rola Brendana niesamowicie cieszy, bo ostatnio wspominkowo oglądam Roswell i biadoliłam, że poza Roswell nie bardzo jest go w czym oglądać.

      Usuń