14 grudnia 2012

Liebster Award

Zostałam obdarowana przez Otai Liebster Award. Co to jest i z czym się wiąże?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A oto pytania z którymi przyszło mi się zmierzyć:
 
1. Jedna z pierwszych rzeczy jaką o mnie pamiętasz?
Spokój i cierpliwość, co nieraz w kryzysowych sytuacjach uratowało naszą dramawiki.

2. Ulubione zwierzęta?
Koty. Za ich niezależność i nieobliczalność.

3.  5 wydarzeń z 2012 roku, które sprawiły ci radość?
  • Merlinowa głupawka, która zaczęła się w sierpniu i trwa nadal w najlepsze (takie trailery jak ten do piątego sezonu powinny być zakazane),
  • spalony zasilacz w komputerze, który zaowocował zamontowaniem drugiego dysku,
  • odkrycie tumblra,
  • siódmy sezon Doktora Who,
  • kolejne odcinki The Confessions of Dorian Gray.

4. Czy twoje ulubione postacie mają jakiś element charakterystyczny, który się u nich powtarza?
O tak i jest to najczęściej aktor, który daną postać gra. Bo ostatnimi czasy oglądam filmy i seriale z powodu konkretnych nazwisk w obsadzie i najlepiej gdy są to diametralnie odmienne role.

5. Ulubione azjatyckie dramy?
IRIS i Gaiji Keisatsu, bo obie na swój sposób wywróciły mój świat.

6. Zdjęcie jakiejś ulubionej rzeczy?
Mój ukochany kubek do herbaty pamiętający jeszcze studenckie czasy

8. Ulubiona potrawa?
Sushi (nawet rodzina się tą miłością zaraziła), sajgonki i rosół.

9. Bardziej cię denerwują dzieci czy dorośli?
Dzieci, a dokładniej młodzież (metrykalnie, bo mentalnie część zatrzymała się na etapie rozwoju przedszkolaka), bo z nią mam najwięcej do czynienia.

10. Co robisz, żeby się uspokoić?
Słucham muzyki, najlepiej takiej patetycznej aż do bólu, albo idę na spacer.

11. Czy masz jakieś cechy charakterystyczne dla twojego znaku zodiaku?
Skomplikowany ze mnie przypadek astrologiczny, ponieważ w zależności od źródła jestem przypisywana albo do barana, albo do byka, więc podam cechy z obu znaków. A pasują do mnie słomiany zapał do wielu rzeczy i ogólne narwanie (baran), oraz cierpliwość i konsekwencja w realizacji planów (byk).

I to wszystko. Swoje nominacje i pytania podam za rok, bo na razie, nawet jak bym chciała kogoś  Liebster Award obdarzyć, to mi jakoś odwagi brak.
Udostępnij:

1 komentarz:

  1. <3 :D Lubię czytć odpowiedzi na takie pytania, może i niczego konkretnego do skomentowania nie mam, o leżę i zdycham w łóżku, ale i tak fajnie się czytało :D

    OdpowiedzUsuń