14 listopada 2013

Cały świat za tę noc

W natłoku różnych wrażeń, zmęczona czytaniem kolejnych spekulacji oraz lamentów czego (być może) nie będzie, lub co (być może) pojawi się w rocznicowym odcinku, zepchnęłam Doktora na dalszy plan. Bardzo daleki plan z którego nawet trailer rocznicowego odcinka nie był w stanie go wyciągnąć. Ale czego nie byli w stanie zrobić Dziesiąty z Jedenastym, to bardzo skutecznie zrobił Ósmy. I teraz, oglądając po raz kolejny The Night of the Doctor, rozpływam się w zachwytach nad tym jaki to Doktor w wykonaniu Paula McGanna jest wspaniały, oraz jednocześnie w żalu, że w wersji wizualnej z Ósmym jest tylko film i jeden krótki mini odcinek. Ale są jeszcze słuchowiska, a Paul ma naprawdę niesamowity głos...

Preity kocha wszystkich Doktorów, ale przez pewne opowiadanie
szczególną atencją darzy Ósme wcielenie (rysunek autorstwa Adele Lorienne).

Udostępnij:

3 komentarze:

  1. "Ale przez pewne opowiadanie szczególną atencją darzy Ósme wcielenie." Pewne? A już się bałam, że nie wspomnisz ;D
    A w imieniu mojej koleżanki, Dagusi, chętnie zaproponuję inne, że tak powiem, wcielenia pana McGanna, bo to nie tylko Doctor w jego wykonaniu jest wspaniały. Najbardziej to lubię "Withnail and I". Zawsze trochę "Ósmego" więcej :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak mogła bym o nim nie wspomnieć, skoro to główna przyczyna mojej miłości do Ósmego. I któregoś pięknego dnia doczeka się dogłębnej analizy, ale nie wiem czy będę miała odwagę ją opublikować. A z innymi wcieleniami Paula też się niedługo zapoznam, jak tylko przestanę się jarać słuchowiskami z jego udziałem.

      Usuń
  2. Niech Cię wyściskam :)
    Ja właśnie piszę rozkminę z wyrazami uwielbiania dla Paula. Muszę przyznać, że to jedyny Doktor, którego naprawdę kocham. Resztę zawsze traktuję jako dodatek do Daleków. A Ósmy to po prostu... Ten jedyny co trafił mi do serducha.
    Zwłaszcza, że wielbię Paula od czasu zdobycia wersji reżyserskich Alienów, gdzie mistrzowsko zagrał niesamowicie psychiczną postać. Genialny aktor i boski Doktor.
    Nie mówiąc już, że jego głosu można słuchać w nieskończoność ;)
    Serduszka ode mnie dla Ciebie i Doktora <33

    OdpowiedzUsuń